Ettevõtetele, kes on otsustanud korraldada oma printimistarvikute hankimise optimaalselt, on välja töötatud äriprintimise lahenduse teenus.
- nõustamine õigete printeriimisseadmete hankimisel
- suuremate toonerite kasutamine aitab ettevõttel säästa raha
- tasuta tarnimine
- toonerite utiliseerimine
Berolinaga koostöö alustamine on väga lihtne, helistage telefonil 6 517255 ja andke teada oma printerite nimekiri. Seejärel koostame Teile pakkumise. Kui te olete meie pakkumise heaks kiitnud võib toonerite varustamine alata.
Te võite tellida toonereid vastavalt vajadusele telefoni teel või saata meile e-maili berolina@berolina.ee või tellida kõiki tooteid meie e-poest. Sinna sisselogimiseks vajate parooli ja selle saate oma kliendihalduri kaudu.
Kuid kõige mugavam on korraldada toonerite tarnet automaatse PrintHerald tarkvara abil.
See tarkvara on hea abimees asutuse IT juhtidele oma printeripargi jälgimiseks, selle kaudu saate kontrollida ka printerite hooldusvälpa või nõustada kolleege lihtsamate printerivigade likvideerimisel.
PrintHerald tarkvara kohta lähemalt võite lugeda lehelt www.printherald.com sealt saate allalaadida ka demoversiooni.
Korraldades oma ettevõttele automaatse printerite tarne, hoiavad ettevõtte teised töötajad kokku oma aega, vajalik tooner on alati kohal õigel ajal. Ettevõte ei pea hoidma enam oma käibevahendeid tooneritetarvikute lao all kinni. Seni on ettevõtted, kes oma tellimise nii korraldanud, pidanud seda teenust äärmiselt mugavaks.
Nüüd kui tooner on kohal ja ennast tühjaks printinud on jäänud vaid üks mure. Kuidas vabaneda keskkonnasäästlikult tühjadest tooneritest? Ka selles vallas on berolina alati olnud teerajajaks. Meie klientidel on tühjaks saanud toonerite kogumiskastid, kui kast on täis antakse sellest teada ja toonerid utiliseeritakse keskkonnasäästlikult kasutades plastmassosade ümbertöötlust.
Mõtle säästlikult ja tegutse optimaalselt – tule berolina kliendiks!